הטרנד האחרון – ממלאים את הבית באדניות וכדים

אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב ולסגנן את הבית, המרפסת והחצר שלנו היא על ידי מעקב אחר טרנדים עכשוויים. אלה מפורסמים באינטרנט, בקטלוגים, בשלטי חוצות ובמוצרים השונות הנמכרים בחנויות כמובן המתאימים לרוח הטרנדית של אותה תקופה. כעת יש טרנד למלא את הבית בעציצים. יש המעדיפים עציצים מפלסטיק, אחרים בצמחים חיים – כל בחירה שתעשו, כל עוד היא מתאימה לכם, תהיה מושלמת. עם אדניות מעוצבות וצמחים שעושים לכם טוב על הלב תוכלו למלא את הבית שלכם באור, אנרגיות חיוביות ואווירה מרגיעה ונעימה, כפי שהבית שלכם צריך להקנות לכם.

איך לעצב את הבית עם אדניות למרפסת?

בעוד אנשים רבים חולמים על בית קרקע עם גינה ירוקה ומעוצבת, הרי שלא כל אחד זוכה בפועל לשטח קרקע אותו יוכל לעצב ולסגנן כפי שהוא ירצה. על כן נוצר טרנד חדש של עיצוב הבית והמרפסת בצמחייה ירוקה, לצד פרחים צבעוניים, כאשר הוא מייצג את הבאת הטבע אלינו הביתה. כתוצאה מכך, אנשים רבים בארץ ובעולם החלו לקשט ולמלא את הבית בעציצים, כל אחד לפי ראות עיניו ולפי העדפותיו האישיות. יש אנשים שמסתפקים בעציץ או שניים בכל חלל ואחרים ממלאים את החלל בעציצים ירוקים, צמחי נוי, צמחי תבלין, צמחים מטפסים על הקירות ועוד.

איך לבחור את האדנית המתאימה לעציץ?

העציצים או הצמחים שתרצו להציב בביתכם הוא הצעד הראשון. כמובן שאתם רוצים גם לבחור את האדניות המתאימות ביותר לעציצים על מנת שאלה ישתלבו היטב בעיצוב של הבית שלכם. בחירת האדניות תלויה לא רק בעיצוב של האדנית ובהתאמה של הצבעים שלה לריהוט ולעיצוב הבית, אלא צריכה גם להתאים לסוג הצמח/השתיל שאתם רוצים לשתול בה. אם יש לכם שאלות בנושא אתם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי שלנו שישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבחירת העציצים והאדניות המתאימים ביותר לביתכם.

אלמי תעשיות פלסטיק מספקת לכם קטלוג מגוון של אדניות, עציצים ואביזרים משלימים נוספים לצמחיה לבית, אדניות למרפסת וכדים לגינה שלכם. תוכלו להתרשם מהמגוון והאיכות של המוצרים ולבחור את המתאים לכם ביותר עם הזמנה בטוחה אונליין ומשלוח עד ביתכם.