כסאות מעוצבים פלסטיק – כסאות שיקבעו את עיצוב החלל

מי אמר שכסאות פלסטיק הם לגינה בלבד? מבחר כסאות הפלסטיק שתמצאו אצלנו באלמי יתאימו לבית, לגינה, למתחמי נופש ואירוח, לצימרים ואפילו לבתי עסק, משרדים ומתחמי אירועים. כסאות מעוצבים מפלסטיק יכולים להגיע במגוון סגנונות עיצוב וצבעים שונים, ניתן להתאים אותם למגוון צרכים שונים וכמובן לבחור מבין הסוגים השונים שלנו בקטלוג כשלכל כיסא יש את הייחודיות שלו שיוסיף משמעותית לחלל העיצוב שלכם.

כסאות פלסטיק מעוצבים

  • כסא אקטיויקה – כסא נהדר שמעוצב בסגנון נוח ויעיל. אין לו מעקות לידיים אך הוא מגיע עם עיצוב אלגנטי, נוח ומודרני המתאים כמעט לכל חלל. הוא מעוצב עם שיפוע קל, תומך ביושב והופך את פעולת הישיבה לנוחה ונעימה יותר, קל לערום ולאחסן אותו וניתן להשיג ב-12 צבעים שונים. 
כסא פלסטיק מעוצב - אקטיויקה
כסא פלסטיק מעוצב – אקטיויקה
  • כסא סברוסו – עם עיצוב מיוחד ואלגנטי הוא גם יספק לכם ישיבה נוחה ונעימה עם גב מעוקל בעדינות. קל משקל, קומפקטי ונוח לאחסון. מגיע ב-12 צבעים שונים.
 כסא פלסטיק מעוצב - סברוסו
כסא פלסטיק מעוצב – סברוסו
  • כסא נטוראלסה – מחפשים לשדרג את הגינה או המרפסת שלכם? זהו הכיסא המתאים לכם ביותר. הוא מתמזג באופן הרמוני בכל חלל בו הוא נמצא ומתאים גם לתוך הבית ובעיקר לגינות ומרפסות. מגיע ב12 צבעים שונים.
כיסא פלסטיק מעוצב - נטוראלסה
כיסא פלסטיק מעוצב – נטוראלסה
  • כסא קאריביים – דמיינו לעצמכם ישיבה בחוף הים הקאריבי, קוקוס עם קש ביד אחת, מניפה ביד השנייה וצפייה בחוף המרהיב בישיבה על כיסא קאריבי מושלם. כעת תוכלו לחוש את אותה תחושה גם בגינה שלכם ובחופי ישראל עם כיסא פלסטיק בעיצוב נהדר עם משענת גבוהה, מגיע במגוון צבעים שונים ומשלב חומרים עמידים מפני קרינת UV.
כסא פלסטיק מעוצב - קאריביים
כסא פלסטיק מעוצב – קאריביים
  • כסא קומפורט – כסא המשלב בין נוחות הישיבה לסגנון מודרני ואיכות גבוהה, עיצוב שיכול להתאים לכל מקום בשל העובדה שמגיע ב-12 צבעים שונים. מושלם למשרדים, בתי עסק, אזורי המתנה, אולמות לכנסים, חדרי אוכל ועוד.
כיסא פלסטיק מעוצב - קומפורט
כיסא פלסטיק מעוצב – קומפורט

כסאות הפלסטיק שלנו באלמי ישדרגו משמעותית את עיצוב החלל שלכם

עם מגוון כסאות פלסטיק בדגמים השונים תוכלו לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר לחלל פנימי/חיצוני והן לצרכי השימוש וקהל היעד של הלקוחות שלכם. לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

כתיבת תגובה